12/08/2016

Must have, moje kosmetyki.

Witajcie

Mamy już grudzień  - czuć zbliżające się święta Bożego Narodzenia! Śnieg spadł - przynajmniej w Zamościu, jak zdążyłam zauważyć nie wszędzie sie on pojawił. Myślę, że wszyscy byli grzeczni i oczywiście MIKOŁAJ was odwiedził obdarowując upominkami, śmiało możecie się pochwalić co dostaliście!

Dzisiejszy post będzie poświęcony mojej kosmetyczce, a dokładniej jej zawartości. Pokażę wam co posiadam w swojej skromnej kolekcji: co polecam, a czego nie - oraz wyrażę swoją opinie na ich temat, zapraszam do czytania! :)








💄FLUID💄







Pierwszym z moich fluidów jest: Loreal Paris, True Match

Bardzo go lubię, jest jednym z najlepszych wypróbowanych podkładów przeze mnie.
Ma dobre krycie, nie stwarza na twarzy tz. maski, a do tego super konsystencja (lekko lejąca się)
Nie jest on matujący, ale moim zdaniem nie jest to problem - wystarczy użyć dodatkowo pudru.
Mój odcień to: 1N Ivory - jest to idealny ocień dla bladzichów takich jak ja!






Drugim, który kupiłam po raz drugi jest podkład: Rimmel Stay Matte
Jest to podkład matujący, ma dosyć gęstą konsystencje.
Wcześniej używałam 091 Light Ivory - o ile mi się wydaje jest to najjaśniejszy odcień, niestety na twarzy robił się różowy, przez co wyglądałam jak świnka (puder poprawiał sytuację)
Dałam mu jeszcze jedną szasnę, tym razem wybrałam kolor 100 Ivory, niestety jak dla mnie ma ciemny odcień, więc go nie używam. 
+ na pewno jest krycie








💄KOREKTORY/KAMUFLAŻE💄








CAMOUFLAGE z CATRICE, jak najbardziej wszystkim polecam, są cudowne!
Będąc na małych zakupach w naturze szukałam polecanego przez wszystkich korektora, kamuflażu z catrice. Zastanawiałam się przez dłuższy czas czy jest między nimi jakaś różnica poza tym, że jeden jest w kremie, a drugi w płynie. Pani, która tam pracuje poinformowała mnie, że płynny jest lepszy pod oczy, bardzo dobrze maskuje cienie (oczywiście wszystko się zgadza) a drugi zaś lepszy jest do niedoskonałości, czyli niemiłych dla nas niespodzianek. 
Moim zdaniem są naprawdę super, nie są drogie, a efekt jest niesamowity. 
Odcienie: płynny - 010 porcellain, w kremie 010 Ivory




💄PUDER W KAMIENIU💄





Jeżeli chodzi o pudry w kamieniu, sypkie i inne rodzaje, to nie mam jeszcze swojego ulubieńca. 
Cały czas testuje coś nowego. Tym razem padło na puder w kamieniu: RIMMEL STAY MATTE
Jest w porządku, matuje na dłuższy okres czasu.
Jest bardzo jasny, co mi akurat pasuje.
Odcień: 004 sandstorm

Może, któraś z Was napisze jaki jest wasz ulubiony puder?


💄BRONZER💄









1. Bronzer z Miss Sporty

Jest naprawdę wydajny, nie kosztuje wiele, a wystarczy go na bardzo długo. 
Ma ciepły odcień, bardzo dobrze wygląda w cieplejsze dni. Jest bardzo mocno napigmentowany, więc należy uważać z użyciem. Kupiłam go na promocji w Rossmanie i jestem z niego zadowolona.
Odcień: 010 Hawaiian Flower


2. Brązujące kuleczki z oriflame

Dostałam je w prezencie, więc nie mam pojęcia ile kosztowały. 
Świetnie się rozprowadza i nadaje ciepły, delikatny kolor. 
Z niego również jestem bardzo zadowolona.
Odcien to: Natural bronze





💄CIENIE DO POWIEK💄







Cienie z Miss Sporty, zaciekawiły mnie jej cudowne kolory, cena również bardzo niska.
Niestety mają dosyć słabą pigmentacje, ale, ale - zauważyłam,że dużo zalezy od pędzelka, ktorego używamy. Użyłam dwóch innych i wyszły mi nieco inne odcienie jaśniejszy/ciemniejszy.








Ostatnio, pare dni temu, skusiłam się na nową paletkę z Rossmnana: Dark Nude z Lovely
Zdjęcie pożyczyłam od : https://blogujemytestujemy.blogspot.com/
Cienie mają niesamowite kolory, czekam do weekendu i zacznę coś z nimi tworzyć.
Mają naprawdę dobrą pigmentacje, a na przecenie dorwałam je za 15zł!









💄EYELINER💄


Eyelinera nie używam za często, rano zazwyczaj nie mam czasu by bawić się w robienie idealnych kresek, więc pozostają oczywiście weekendy! Osobiście preferuję te w pisaku, bardziej mi odpowiadają. 





Dwa eyelinery, które kupiłam ' na spróbowanie ' :)

1. Eyeliner z Lovely
Kosztuje naprawdę jakieś grosze, zapłaciłam za niego bodajże około 6zł.
Jak już pisałam, nie podobają mi się tego typu eyelinery, ten przynajmniej mi szybko zaczął się kruszyć lub ścierać.Także, jak dla mnie NOT. 

2. Eyeliner z ALIEXPRESS
Tak, używam tego. I nie, nie boję się, ze coś mi się stanie z oczami. 
Jak dla mnie jest super! Jest bardzo trwały ( ciężko go zmyć wręcz )
Bardzo długo sie utrzymuje na powiekach. 
- jest to, że czasem trzeba poprawić kreskę bo kolor jest lekko wyblaknięty. 
Wszystkim aliholikom oraz laikom malowania kresek - polecam!



Po lewej pisak z ali, po prawej płynny z lovely. 



💄MASCARA/ TUSZE DO RZĘS💄



                     Są to moje dwa ulubione tusze, które towarzyszą mi od ponad roku! ♥



1. Tusz Curling Pump Up Mascara, Levely
Producent gwarantuje podniesienie i pogrubienie rzęs. 
Pogrubienia raczej tu nie widzę, ale moje rzęsy na pewno wydłuża, dodatkowo bardzo ładnie je rozczesuje, nie robi brzydkiego efektu sklejonych rzęs.
Jest naprawdę bardzo tani, jego koszt to około 10 zł.
Jestem pewna, ze nie jest to tylko mój ulubieniec!



2. Tusz Maybelline Lash Sensational
Zdecydowanie najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam!
Wydłuża i pogrubia rzęsy, daje satysfakcjonujący efekt. 
Ma innowacyjną sylikonową szczoteczkę, dzięki której na naszych rzęsach powstaje efekt wachlarza. Jak najbardziej polecam, ja bardzo sobie chwalę. 








💄KREDKA DO BRWI💄





Jest to kolejny zakup z aliexpress, który kosztował około 2 zł. 
Kredki są naprawdę cudowne, kolorystycznie idealnie pasuje do moich brwi.
Ma ciepły, brązowy kolor: light coffee.
Jest miękka przez co bardzo łatwo sie jej używa.
Jak dla mnie cudo! :)









Mam nadzieję, że post Wam się podoba! Może któraś z Was posiada takich samych ulubieńców? Jeżeli nie, to śmiało pochwalcie się swoimi!


4 komentarze:

  1. Żółty tusz z Lovely to mój ulubieniec. Zawsze do niego wracam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele kosmetyków znam, a niektórych używałam bądź używam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki, niestety żadnego z nich nie miałam.
    Zaciekawił mnie korektor firmy CATRICE.

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz z Maybelline uwielbiam! Totalny must have!

    Zapraszam
    http://polciax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń