4/20/2016

forever together | promocja rossmann -49%

Witajcie kochane, po ponad tygodniowej przerwie!

Zastanawiacie się pewnie skąd połączenie forever together i promocji rossmana, prawda? 

Już zaspokajam waszą ciekawość. Mianowicie 17 kwietnia obchodziłam z moim chłopakiem Mateuszem rocznicę naszego cudownego związku, dlatego pokrótce chciałabym Wam opowiedzieć o naszym weekendzie, a raczej o sobotniej niespodziance! Jeżeli o promocję w drogerii rossmann, każda z Was pewnie już wiec o chodzi. :)


Zacznę od tego, że z Mateuszem mieszkamy około 80 km od siebie- licząc jego miejsce studiów, a moje miejsce nauki i pomieszkiwania. Spędzamy razem głównie weekendy, niestety. 
 Pięknego sobotniego dnia dostałam super prezent jakim była przygotowana przez niego 'kąpiel' w wannie (różowa woda, dzięki dodaniu kuli musującej) przy świecach, dookoła były balony, oczywiście w kształcie serc. Dodatkowym prezentem jest paletka do makijażu z mojej wishlisty, której zdjęcia zamieszczę niżej. Wieczorem udaliśmy się do paru barów w Lublinie, takich jak: 
* U szewca - mają tam niesamowite burgery, gorąco polecam.
* Ostro - bardzo podoba mi się tam wystrój!
oraz
* Bar Centralny - gdzie wstąpiliśmy na shoty, chciałam je wypić już od dłuższego czasu, niestety nie udało nam się znaleźć kolorowych, tzn. rainbow shots
Aaa w niedzielę udając się coś zjeść do Tarasów Zamkowych spotkaliśmy: serce i rozum! :)



Najlepsze lody na Krakowskim przedmieściu - Bosko




















| xoxo | xoxo | xoxo | xoxo | xoxo | xoxo | xoxo | xoxo | 


Następną częścią postu jest promocja -49% w rossmannie.
Jak już wiecie dzisiaj zaczął się tydzień -49% na fluidy, pudry, róże, bronzery i korektory do twarzy. Mimo tego, że całkiem niedawno kupiłam sobie fluid i tak musiałam dzisiaj odwiedzić tą drogerię w moim mieście. Zrobiłam w sumie małe zakupki z racji tego, że co nieco jeszcze mam (puder w kamieniu z eveline, korektor pod oczy z bell, oraz promocyjny szampon z syoss - zobaczymy czy pomoże moim zniszczonym włosom w kuracji) Nie ukrywam, że z upragnieniem czekam na inne promocje: 26.04-02.05.2016 - produkty do oczu, czyli - tusze do rzęs, cienie do oczy, bazy pod cienie, kredki, eyelinery oraz produkty do brwi. Oraz bodajże od 04.05- produkty do ust - konturówki, błyszczki, pomadki, a i z tego co mi się wydaję będą tam również promocje na produkty związane z paznokciami! Jak dla mnie rewelacja, a teraz pochwalę Wam się, tym co udało mi się dzisiaj zdobyć. :) a Wy na co polujecie w rossmanie? :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz