4/06/2016

totalna amatorka.

Cześć wszystkim! Co u Was? :)

Jest taka piękna pogoda! Świeci cudowne słońce, jest nieziemsko ciepło, a do tego wieje delikatny, ciepły wiaterek, idealnie. A wiecie co jest najlepsze? Że zmagam sie z chorobą, dokładniej z przeziębieniem: siedzę w domu na łóżku, dookoła pełno chusteczek, leków, czuję się okropnie.. Jedynym plusem jest masa słodyczy, które kupiła mi mama na osłodę.. ♥
Mam w cholerę nauki, a jakoś ciężko mi się za to zabrać. Trzymajcie jutro kciuki, żebym poprawiła tą nieszczęsną fizykę i napisała  dobrze sprawdzian z historii! 
*znacie jakieś skuteczne domowe sposoby na przeziębienie? *


donuta już oczywiście zjadłam.. i był przepyszny, serio 




Jak już pisałam w poprzednim poście próbuję amatorskiego modelingu, mianowicie pozuję koleżankom przed aparatem. Traktuję to jako formę zabawy. Przyznam, że to całkiem ciekawe zajęcie i chyba nawet mi się to podoba, a do tego często bywa naprawdę śmiesznie. Dzisiaj pochwalę się moją pierwszą 'sesją' oraz kilkoma innymi zdjęciami, które będą dodatkiem do całej fotorelacji. Ktoś z was robi zdjęcia? A może pozuje? Zostawcie blogi w komentarzach, chętnie je odwiedzę. :)


I sesja z Paulą Jankowską, przyjaciółką oraz współlokatorką pokoju na stancji!
fanpejdż na facebooku <klik>
bloog <klik>













Inne zdjęcia, zrobione również przez Paulę..





















Tutaj macie kilka zdjęć zrobionych przez koleżankę z Lublina, Ilonę. 
fanpejdż na facebooku <klik>







6 komentarzy:

  1. Najważniejsze jest to żeby się dobrze bawić, super Ci idzie z tym modelingiem
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Wujek dobra rada mówi:
    NIE pisz, że robisz coś pierwszy raz i że ci nie wyszło. Nie nastawiaj czytelników negatywnie do treści, które umieszczasz na blogu. Więcej pewności siebie. Zdjęcia są na prawdę ładne.

    sennikmysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być pewna siebie. Myślę, że z czasem będzie już tylko lepiej.
      Dziękuję za radę i miłe słowa! :)

      Usuń
  3. Kilka fotek jest naprawdę świetnych :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Twoim kolorze włosów ♥ *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kurtka :D ale mi kogoś przypominasz!! Piękne stylizacje :* http://swiatbrygidki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń